|
Teknolojik Hizmetler Müdürlüğünün misyonu, DataSel’in iş stratejilerini yeni teknolojilerle en etkin şekilde desteklemek ve teknolojik seviyede satış birimlerine destek vermektir. |
|
|
|
|
|
Teknolojik Hizmetler Müdürlüğü, satış öncesi ve satış sonrası müşteri destek hizmetleri sunar, teknolojik gelişmeleri takip ederek, müşterilerimize yönelik çözüm maliyetlerini düşürücü öneriler geliştirir ve hizmet güvencelerini tesis eder. Çözümlerin müşterilerimizin beklediği performans seviyelerine çıkarılmasına ve yapılan Bilgi Teknolojileri yatırımlarının ekonomik ve teknolojik hedeflere ulaşmasını destekler. |
|
|
|
|
|
DataSel Teknolojik Hizmetler Müdürlüğü kendi bünyesinde üç alt birime ayrılmıştır:
Satış Destek Birimi müşteriler ile ilişki kurarak müşteriyi teknik anlamda bilgilendirme ve müşteri ihtiyaçlarını doğru olarak belirlemek DataSel’in Bilgi Teknolojileri konusunda yönünü belirleyen bu ekip Destek Hizmetleri Müdürlüğünün desteklediği ürün yelpazesinde bulunan ürünler konusunda DataSel müşterilerine çözüm hazırlamaktadır.
Sistem Destek Birimi müşterilere sunulan çözümlerin gerçekleştirilmesinde rol arak görev yapmaktadır. DataSel’e bağlı diğer birimlerle beraber çalışan Sistem Destek birimi DataSel yazılım ürünlerine ait altyapı konusunda da teknik danışmanlık görevini üstlenmiştir. DataSel müşterilerine ve çalışanlarına uzman olduğu konularda eğitim vermek de Sistem Destek biriminin üstlendiği görevlerden biridir.
Müşteri Hizmetleri Birimi Destek Hizmetleri’nin gerçekleştirdiği tüm projelerin işleyişleri sırasında ortaya çıkan problemleri çözmeye ve projenin verimli bir şekilde yürümesine odaklanmıştır. Müşterilerimizden gelen problemleri DataSel Çağrı Merkezi’nde Help-Desk modeli içinde sistematik bir biçimde çözmektedir. Kuruluşu tamamlanan sistem platformlarına her türlü donanım ve yazılım konusunda destek hizmetlerini vermektedir.
|
|
|
|
|
stratejik satış hedeflerimiz |
|
|
|
|
Satış öncesi, Teknolojik gelişmelere paralel olarak müşterilerimizin ihtiyaçlarını karşılayacak ve Sağlık/Finans gibi çözüm üreten birimlerimizin geliştirdiği çözümleri çalıştıracak platform için Fiyat/Performans açısından uygun ürünleri pozisyonlamak.
Satış sonrası, Garanti süresince veya sonrasında yapılacak olan bakım anlaşmaları ile müşterilerimizin yazılım veya donanım olarak kesintisiz olarak çalışmalarını ve oluşabilecek sorunların giderilmesini sağlamak.
Projelerin hayata geçirilmesi için, İş/Zaman planlarının yapılması ve her türlü donanım ve yazılımın kurulması, DATASEL olarak sunduğumuz çözümlerin uygulanabilmesi için ihtiyaç duyulan platformun (Network, Server, PC,...vb) hazırlanması.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HP – Bilgi Teknolojileri
Cisco – Yerel ve Uzak Ağ Aktif Cihazları
Intel – Yerel ve Uzak Ağ Aktif Cihazları
3Com – Yerel ve Uzak Ağ Aktif Cihazları
AMP – Altyapı/ Kablolama
MOLEX – Alytapı/ Kablolama |
|
|
|
|
|
|